January 9, 2011

TOLONG INGAT EN AKU KEYH

hurmm...
ari neh sume mesti tgah sibuk menonton AJL en..
itu sudah semestinyer...
sebab aku pon join sekaki gak...
tapi jangan anda sume lupe hek...
nak tido nanty mesti basuh kaki dulu..
kalo nak basuh kaki...
mesti kene masuk tandas en..
huhuhuhuhu...
ingat...
sebelum masuk tandas baca doa neh dulu k...


Maksudnya : Ya Allah aku berlindung denganMu daripada syaitan jantan dan betina.


biler da masuk tandas..
mesti la akan kuar en...
time kuar tu jangan lupe plak baca doa neh...



Maksudnya : Segala puji bagi Allah yang telah menghilangkan penyakit daripadaku dan menyihatkan aku


dah pon dapat kuar dari tandas en...
da masuk bilik nak tido tuh..
ini plak doanyer..



Maksudnya : Dengan namaMu ya Allah aku hidup dan mati.


hehehe...
tido lah anda dengan lena k...
tapi esok biler bangun...
jangan lupe doa neh k...



Maksudnya : Segala puji bagi Allah yang telah menghidupkan kami selepas kami dimatikan dan kepadanya kami dikembalikan

No comments:

Post a Comment