January 10, 2011

TAK paHam bAhasE!!!

nape hek ade jugak orang yang tak paham bahase...
bukan lah bahase ape pon en....
cme kate-kate je lah en...
bukan BM or BI...
bukan bahase neh yang aku maksud en..
huhuhu..
jangan salah paham plak...
hurmmm...
aku nak cite cikit lah en...
tak de la cikit mane po..
pjg la gak..
tah-tah kowg pon malas nak bace...

alkisahnyer...
eh-eh...
aku nak bercerita k aku nak tanye ek???
huhuhu...
melalut la plak aku neh...
hehehehehe..
aku tak paham lah...
nape susa sangat org nak paham bler kite...
say words like...


"no"
"tidak"
"don't want"
"tak nak"
"don't like"
"tak suke"
"dislike"
"tak maw"



nape hek ade jugak yang tak paham dgn perkataan-perkataan neh???
kalo nak ckp tak paham..
rasanya dye paham...
tapi nape susa sangat nak wat ek???
dah org ckp tak nak tuh en...
terime je lah en...
tak payah la nak pakse-pakse ag...
haiz....



tak paham lah....
kite en tak semestinyer dapat ape yg kite nak en...
aku pon leh terima kalo aku tak dapat sumtin yg aku nak tuh...
tapi tak de la smpai nak pakse org gler-gler untuk dpat ape yg aku nk...
cam tak bek jek wat camtu...
mmg tak bek pon en...



suda-suda la nak semak en pale otak org len dengan pangai yg tah pape tu...
len kali kalo tak nak ditolak...
hargai bile ade depan mata..
jangan suke-suke nak sakit en aty or curang...
da kantoi en menyesal cam skang..
pastu bler org tak nak..
mara-mara plak..
pastu salah en org len atas kesilapan sendiri....
hope kawan-kawan aku tak de lah jadi camtu...
hargai ape yg da ade depan mata...
jangan biler da tak de...
baru nak tergapai-gapai mencari...

No comments:

Post a Comment