January 12, 2011

dEmock . . kurus . . tEmbam

aty aku terdetik nak cte pasal gemok ke kurus ke tembam neh sbb.....
aku pon sendiri tak tawu ape sbb nyer....
cme tibe-tibe time keje td ter pk nak post pasal bnde neh....
otak aku pon slalu pk gak pasal bnde neh en...
skang baru terdetik kat aty neh...
tu yg tangan aku gatal sangat nak menaip neh...
story neh bermula camni....
jeng...jeng...jeng...
hehehehehe.....
men-men plak...
tibe-tibe aku jadi buntu plak....
keyh-keyh aku mula en cte....



dulu-dulu lah en...
aku neh tak de lah gemok mane pon en...
cme badan tuh berisi lah ckit en...
ckit keh... trase cam banyak lah pulak...


nak dijadi en cte...
time tuh tak de pon owg nk kat aku...
ye lah en...
badan gemok...
sape lah yg nak....
tapi tuh tak jd masalah sbb aku mmg tak kesah pon....


mase tuh lepas pmr lah en...
apply lah teknik..
last-last dapat plak la en....
pergh....hpy yg teramat sangat lah en....
sbb nyer dapat dok hostel...
hehehhehe...



sbnrnyer bukan sbb dapat dok hostel jek...
sbb nak lupe en sowg mamat neh...
huhu...
frust lah kate en...
hahaha...
bodo-bodo jek bler pk balik pasal tuh...
hehehehe...


tapi biler da dpt masuk hostel and teknik tuh...
mmg best sangat sbb dpt dak dorm and mbr yg best....
tapi best-best pon banyak gak rintangan yg aku hadapi kat sane...
cpe yg tawu and kenal aku, dowg tawu lah camner terseksa aku time tuh..
huhuhu....

dah dok hostel en...
ape lagi en....
badan pon makin susut lah en....
bukan nak bangge ape lah en...
time tuh ade gak lah yg minat...
tapi aty blum terdetik ag nak couple-couple neh...
hehehe....

da lame tinggal en alam skola en...
ade lak mamat tuh dtg balik....
so.....maka dengan ini di umumkan penyatuan semula dua aty..hahaha
tapi tak lame....
sbb biler jmpe....
rupe-rupenyer badan ku  sudah mulai berisi...
bese lah en....
org mesti nak pilih yg kurus jek en...
maka dengan ini di isytihar kan....
turunkan lah berat badan anda....
hahaha...



tapi  aku tak turun en berat badan ku pon...
bukan tak nak turun en...
badan neh mmg tak nak susut...
even aku tak makan skali pon...
tah nape lah dengan badanku ini..heheheh


dah berat  badan tak maw turun and di ikuti dengan hal-hal yg terjadi....
maka terjadilah perpisahan yg kau pinta..
hahahahaha....
da lah time tuh mgu final...
mmg masak lah en...
nasib bek la ade kawan-kawan en...
dowg ajak study same-same smpai tga-tga malam en..
tak de lah tga-tga malam pon...
dalam kol 12 jek pon..
hahahahah....
tapi tuh gak yg wat aku dapat lupe en si dye...




smpai skang lah en...
tga praktikal neh...
slalu plak lah kene bahan sbb badan berisi...
hahahahaha...
tapi tak amek port pon...
aku bukan lah gemok sangat pon...
cme berisi ckit jek....
yg penting aku still dapat bawak diri....
mampu lagi kalo nak men sport...
coz tuh mmg favourite aku...
sbb tuh badan aku nek...
sbb stop men sport....
huhuhu....
salah satu sbb nape badan ku jd tembam...
hahahahaha.....
dye pon happy dgn owg yg dye nak...
so aku lg lah happy en...
and.....
aku dah happy dengan life aku skang...
tak perlu nak pening ag pk-pk pasal masalah relationship neh...
feel free to do anything....
but ade batasnyer lah en...
hehehe...
kepada anda yg merasa tidak yakin dengan diri anda....
buang en serabot kat kepala tuh....
hargai orang yg slalu happy en anda...
hahahaha...
siyes tak tawu nak taip ape sebenarnye...
tuh yg melalut tak tentu pasal tuh....
harap post neh tak de menyinggung perasaan sape-sape keyh....


No comments:

Post a Comment